Ogłoszenie

A+ POLAND are moving !!! To all our international friends - we're moving on http://mblaqapluspoland.wordpress.com All of you are welcome !!

A+ POLAND się przenosi !!! Od teraz odwiedzajcie nas na http://mblaqapluspoland.wordpress.com

#1 16-06-13 22:48:27

Ewella

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 16-06-13
Posty: 2

Witam :)

Jestem Ewelina i mam 20 lat, drugi rok studiuję w Gdańsku. Moje pierwsze spotkanie z k-popem było niespodzewane i zaskakujące, zostałam zaatakowana twórczością Big Bang i SHINee przez moją kuzynkę To kulturalne zderzenie muzyczne rozbudziło we mnie ciekawość i chęć poznania kpopu w pełni. W miarę odkrywania tego co nieznane spotkałam na swojej drodze MBLAQ <3 Gdy po raz pierwszy zobaczyłam Stay byłam w szoku i od razu zwróciłam uwagę na Lee Joona. Oglądając Mona Lisę zrozumiałam istotę noszenia okularów przeciwsłonecznych w pomieszczeniu i przez wkacje nie robiłam nic innego. Straszyłam moją grupę tańcząc Oh yeah Dziś mija rok od poznania MBLAQ,a mój zapał nie słabnie Stwierdzam jednak, że nie ma nic lepszego od dzielenia się kpopem. Bycie samotnym wyznawcą jest smutne, dlatego często spotykam się z moją kuzynką i mobilizuję też brata do tańczenia choreografii, interpretacji mv, inscenizacji mv i wspólnej dobrej zabawy, jak np. Cry w wersji pod wodą nad jeziorem. Chyba zwariowałam na punkcie kpopu.
MBLAQ jest moim ulubionym zespołem, a Lee Joon ultimate biasem. Oprócz MBLAQ słuchamy jeszcze 2pm,4minute,B.A.P, EXO, U-KISS, Block B, BTOB, 2ne1, f(x), SHINee, Big Bang.
Pozdrawiam

Offline

 

#2 26-06-13 12:32:10

 cafe_mocca00

Początkujący fan

Skąd: Krynica, Wrocław
Zarejestrowany: 16-05-13
Posty: 10
WWW

Re: Witam :)

czesc co studiujesz? widze ze chyba masz dosc artystyczna dusze skoro kombinujesz z tancem i inscenizacjami, prawda? Cry w jeziorze? to musialo byc dosc ciekawe.xd

Offline

 
Partnerzy i Przyjaciele Forum